Jak „obsloužit“ poradce
Asi nikdo nepochybuje o tom, že zázemí práce je pro poradce tak důležité, že je možná až i důvodem pro změnu firmy… Co vše má poskytovat servis a jak probíhá kontrola
produkce či nastavení ochrany klienta? Jak v Broker Trust „nabíhá“ nový systém BeTy, vysvětlí produktový a marketingový ředitel Marek Macura.
Celý článek si můžete stáhnout zde.
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
BeTy, Ostatní, Poradenství, Rizika, Úvěrování, Výnosy, Zpravodaj
Hledáme další hvězdy pro náš tým
Máme spoustu nápadů, kam posunout naše služby pro finančně poradenské profesionály. Abychom je mohli co nejdříve realizovat, hledáme další hvězdy do našeho týmu na pražské centrále. Možná jste to právě…
BeTy, Ostatní, Poradenství, Rizika, Úvěrování, Výnosy
Martin Kouřil: Chci být jako Pohlreich
Pamatuje si období, kdy jezdil za budoucími klienty autobusem a v každé ruce měl kufr plný podkladů. Zvonil na zvonky a snažil se dostat ke klientům domů. Zocelilo ho to. Před 21 lety…
BeTy, Ostatní, Poradenství, Rizika, Úvěrování, Výnosy, Zpravodaj
Broker kongres představí digitální inovace ve finančním poradenství. Sledujte ho online
Už po šestnácté se ve čtvrtek 22. listopadu uskuteční v Praze Broker kongres, největší vzdělávací akce pro nezávislé finanční poradce v Česku. Ústředním tématem většiny přednášek, které připravili zástupci předních českých bank, pojišťoven a stavebních…
Články e-mailem každý pátek
Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.