Karta klienta – Přehled

Jednou z nových funkcí, kterou vám BeTy přináší je i pohled na klienty a nový rozměr práce s celou klientskou databází. Možnostem práce s celou databází se budeme věnovat v jiném článku, nyní se zaměříme na samotnou klientskou kartu, tedy zobrazení informací o konkrétním klientovi. Základní pohled na klienta je „Přehled“. Tento pohled umožňuje v rychlosti pohled na vše podstatné o klientovi a jeho historii,...

Jednou z nových funkcí, kterou vám BeTy přináší je i pohled na klienty a nový rozměr práce s celou klientskou databází. Možnostem práce s celou databází se budeme věnovat v jiném článku, nyní se zaměříme na samotnou klientskou kartu, tedy zobrazení informací o konkrétním klientovi.

Základní pohled na klienta je „Přehled“. Tento pohled umožňuje v rychlosti pohled na vše podstatné o klientovi a jeho historii, aniž byste kdekoliv museli dále pátrat a hledat, vše je přehledné a na jedné obrazovce.

novak_blog

Pokud budete chtít něco o klientovi upravit, zadat další informace, hledejte modrou tužku, která Vás nastaví do editačního módu, a můžete upravit vše potřebné.

Co tedy na přehledové kartě klienta najdete?

  1. Rating klienta určen hvězdičkami. V editačním módu si jednoduše vyberete, jak významný je pro Vás klient, dále můžete upravit jméno, příjmení, RČ, datum narození, tituly.
  2. Adresa a další údaje se věnuje kontaktním údajům, kde můžete evidovat informace od adresy, emaily, telefony, až po skype.
  3. Část Rodina umožňuje klienta propojit s ostatními členy rodiny nebo domácností, jako je partnerka/partner, děti nebo další členové. Plusem jednoduše přidáte, křížkem pak lze člena rodiny odstranit nebo upravit pomocí tužky.
  4. Sekce Nová událost slouží k rychlému a jednoduchému přidání nového dokumentu, zadání nové schůzky do kalendáře, vytvoření úkolu nebo telefonátu, případně přidání libovolné poznámky. Vše, co přidáte je automaticky spojeno s daným klientem a promítá se do časové osy vpravo. Vždy můžete přidat libovolnou přílohu. Na příklad na schůzku potřebujete připravit dotazník, pak lze jednoduše dotazník přidat jako přílohu k úkolu a víte, kde ho máte uložen. Po schůzce si můžete vyfotit své poznámky a nahrát jako dokument k danému klientovi, kdykoliv se k tomu pak můžete vrátit a podívat se, co jste s klientem řešili nebo si nahrát celý finanční plán, případně jakýkoliv jiný dokument, který má s klientem souvislost. vždy ho zde rychle najdete.
  5. Info o klientovi je určeno pro zaznamenání věcí, které chcete o klientovi vědět, které jsou podstatné pro Váš obchodní vztah s klientem, ale lze přidat cokoliv, co potřebujete mít na očích, záleží jen na Vás.
  6. Hodnota klienta ukazuje součet vyplacených provizí, následných provizí a potenciálních provizí (více o tomto napíšeme v jiném článku).
  7. Doporučující klient. Pokud se vám někdy stalo, že už nevíte, kdo Vám klienta doporučil, kdo je jeho kolega v práci nebo kamarád z tenisu, zde lze zadat doporučení a vždy máte jasno, kdo a s kým.
  8. Přehled událostí je jakousi časovou osou klienta, kde máte rychlý přehled o tom, co se s klientem dělo a co Vás čeká. Klient Vám volá, rychle se podíváte do sekce klienti, najdete klienta a hned na časové ose vidíte, kdy jste měli naposledy schůzku, kdy máte domluven servis, jaké věci máte pro klienta připravit, nebo o čem jste třeba hovořily naposledy. Vidíte i výročí smluv, které klient s Vámi uzavřel nebo které jste si vložili do systému sami  a další informace o jeho narozeninách nebo jmeninách.
  9. Smyslem sekce Workflow je zachytit, v jakém stavu jednání je Váš klient, zda se jedná již o klienta se smlouvou nebo jde teprve o klienta ve stavu jednání, kontaktu a podobně.

Přehledem, ale možnosti zobrazení informací o klientech ani zdaleka nekončí. Jsou pro Vás připravené další záložky, které Vám poskytují velmi rychlé a přehledné informace o daném klientovi. Můžete se podívat na přehledný výpis všech smluv nebo nahrát vlastní smlouvu, vidíte všechny poznámky, úkoly, události, můžete si stáhnout kalkulačky pro práci s klientem nebo založit novou analýzu a evidovat tak informace o klientově rodinné situaci. O těchto a dalších věcech napíšeme více později nebo detailní návody najdete od 1.9.2013 přímo v BeTy v příslušné nápovědě.

Související články

BeTy, Ostatní, Poradenství, Rizika, Úvěrování, Výnosy, Zpravodaj

Hledáme další hvězdy pro náš tým

Máme spoustu nápadů, kam posunout naše služby pro finančně poradenské profesionály. Abychom je mohli co nejdříve realizovat, hledáme další hvězdy do našeho týmu na pražské centrále. Možná jste to právě…

17. 7. 2019 1 minuta čtení

BeTy, Ostatní, Poradenství, Rizika, Úvěrování, Výnosy

Martin Kouřil: Chci být jako Pohlreich

Pamatuje si období, kdy jezdil za budoucími klienty autobusem a v každé ruce měl kufr plný podkladů. Zvonil na zvonky a snažil se dostat ke klientům domů. Zocelilo ho to. Před 21 lety…

16. 11. 2018 1 minuta čtení

BeTy, Ostatní, Poradenství, Rizika, Úvěrování, Výnosy, Zpravodaj

Broker kongres představí digitální inovace ve finančním poradenství. Sledujte ho online

Už po šestnácté se ve čtvrtek 22. listopadu uskuteční v Praze Broker kongres, největší vzdělávací akce pro nezávislé finanční poradce v Česku. Ústředním tématem většiny přednášek, které připravili zástupci předních českých bank, pojišťoven a stavebních…

15. 11. 2018 2 minuty čtení

Zpět na články

Články e-mailem každý pátek

Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.