Startuje nová produktová řada NN Orange
Po spojení pojišťoven NN a Aegon bylo často slyšet heslo „to nejlepší z obou světů“, co si pod tím představit konkrétně?
Při tvorbě nového produktu jsme začali analýzou trhu, nechali jsme si poradit od poradců a následně jsme v každém kroku přemýšleli, které řešení dává větší smysl z pohledu klienta a poradce. Špičkový servis je postavený na systému, který zprostředkovatelé znají z Aegonu, jehož součástí je např. sjednání zaplacením, snadná úprava smluv, sms autorizace, předocenění do 24 hodin bez nutnosti podpisu klienta apod.
První vlaštovka z nové produktové řady nese název NN Orange Risk. V čem je zajímavý?
Při vývoji produktu je pro nás prioritou zajištění invalidity a jsem rád, že se klienti mohou těšit na nový standard tohoto krytí a zajištění ztráty soběstačnosti. Jednou z klíčových otázek pro nás bylo, jak dosáhnout toho, aby byl náš produkt zajímavý pro široké spektrum poradců a jejich klientů. Odpovědí je variabilita. Nemyslím variabilitu ve smyslu široké nabídky rizik a možností změn během trvání smlouvy, to je dnes již samozřejmostí. Myslím cenovou variabilitu na základě výběru klíčových rizik. Poradci se tak dostává do ruky kalibrační nástroj, který umožní citlivě nastavit jednotlivé parametry rizik klientovi „ušité na tělo“. Pro každého tak lze vytvořit optimální řešení, aniž by klient musel ve své smlouvě něco zásadního oželet.
Takže cenová variabilita je hlavní silnou stránkou nového produktu?
Nejen to. Je důležité dodat, že i ve zmiňované základní verzi bez všech nadstaveb jde o pojistnou ochranu v lepším standardu až nadstandardu v rámci pojistného trhu. Velký důraz klademe na garanci, ta je v životním pojištění naprostý základ. Na nadstandardní garanci z naší strany, celý produkt stojí.
Pro koho je tento produkt vhodný?
Produkt se dá nastavit tak, aby odpovídal potřebám člověka prakticky v každé životní situaci. Zaměřili jsme se také na atraktivitu pro pojištění rodin s dětmi i těch, kdo chtějí kvalitní pojistnou ochranu na vyšší pojistné částky třeba kvůli hypotékám. A snad se nám podařilo ohlídat, aby toto platilo v případě klesajících i konstantních pojistných částek.
A co segment 50+, o kterém se stále častěji hovoří?
I nadále považujeme za zásadní riziko spojené se stářím pojištění pro případ potřeby dlouhodobé péče, které umožňuje mít pojistnou ochranu až do 80 let. Tohle připojištění v novém produktu najdete, a i zde jsme zapracovali na jeho variabilitě.
Nahradí nový produkt stávající produkty NN, které jsou nyní v nabídce?
NN Orange Risk je první zástupce nové produktové řady NN Orange. NN Orange Risk postupně nahradí NN Život i rizikovku NN Blue. Nyní pracujeme na implementaci novinek do produktu NN Blue, který představíme na podzim pod názvem NN Orange Bonus.
NN Orange Risk je vlajkovou lodí pro ty, kteří požadují čistě rizikový produkt. NN Orange Bonus je určen pro ty, kteří chtějí rizikově zaměřený produkt s přirozeným pojistným a nevadí jim platforma investičního životního pojištění. Mimochodem oba produkty se z pohledu ceny pro klienty hezky doplňují. Každý z nich je silný v jiném segmentu. Stávající produkty ze dne na den ale nezaniknou. NN Život či Smart zůstávají po přechodnou dobu nadále v nabídce.
Kdy nám nový produkt představíte ve větším detailu?
Rád bych všechny pozval na start nové produktové řady NN Orange Risk 16. 7. v 10 hodin. Registrovat se můžete na www.nn.cz/orange. Dozvíte se zde více a můžete se na cokoliv zeptat. Těším se na vás.
Marek Balogh
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Edward: Co je to Kyblíková metoda a proč byste ji měli znát?
Představte si, že chcete čerpat pravidelnou rentu z úspor a zajistit, aby vám finance vydržely i přes výkyvy trhu. Jak ale zajistit, aby vám peníze vydržely po celou dobu důchodu?…
Mrkněte na BT Kongres #BALANC Aftermovie
Když se potkají partneři BéTéčka a nejlepší dodavatelé finančních produktů v Clarionu, je to velké. Dokonce největší! 🏆 Tahle největší poradenská akce roku 2024 měla díky Vám úplně všechno! 💯…
Julius Meinl: Příliv se obrací. Proč segment hospitality poroste tam, kde reflektuje změny v preferencích mileniálů
Segment hospitality je jedním z nejvýznamnějších zdrojů příjmů a zaměstnanosti v celé evropské ekonomice. V posledních pěti letech prošel bouřlivou cestou, a i přes otřesy provázející pandemii vykázal úžasnou odolnost a schopnost…
Články e-mailem každý pátek
Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.