BTčko #10: Kdo nemá web, je podezřelý. Jak marketingově využít nejen obchodní příležitosti v klientském kmeni?
„Marketing jsou veškeré činnosti, které děláte, abyste budovali svou značku a v konečném důsledku zvýšili prodej vlastních produktů nebo služeb. V oboru finančního poradenství je marketing primárně o budování vztahů s klienty,“ říká Lucie Kulová s tím, že základem je mít vlastní značku a pravidelně s klienty komunikovat.
„Značkou nemyslím jen logo jako hezký obrázek, ale je to vše, co a jakým způsobem poradce klientům nabízí,“ dodává Lucie. Právě s tím, jak se svými klienty šikovně komunikovat prostřednictvím vlastního webu, mailingu nebo sociálních sít, našim poradcům v Broker Trustu pomáháme.
„Kdo nemá vlastní web, je podezřelý,“ říká s úsměvem Lucie. Finanční poradci si podle ní stále více uvědomují, obzvlášť v dnešní složité době, že je třeba začít marketing aktivně řešit, protože situace, kdy jim obchody padaly samy do klína, se jen tak opakovat nebude. A ještě dodává: „Nejlepším nástrojem na budování vztahů je chytrý e-mail marketing.“
Právě na to, jak nacházet a využívat nové obchodní příležitosti v rámci klientských kmenů, je expertkou Irena Schützová, která stojí za novým prostředím v Bety 2.0 s příznačným názvem Příležitosti. (Bety je aplikace, ve které pracují poradci Broker Trustu.)
130 milionů v kampaních za loňský rok
„Příležitosti jsou vyvrcholením našich aktivit, které jsme v tomto směru podnikali poslední čtyři roky. Na základě práce s kmenem jsme začali první kampaně pilotovat už v roce 2019. Jen v loňském roce jsme dokázali pro naše partnery vygenerovat 130 tisíc příležitostí s provizním přínosem 130 milionů korun,“ vypočítává Irena s tím, že z práce s kmenem se dnes bez nadsázky stává téma dne.
Příležitosti v Bety jsme vytvořili ve spolupráci s našimi smluvními partnery, aby jim prostředí maximálně vyhovovalo. „Hledáme příležitosti v klientských kmenech tak, abychom klientům poskytli komplexní službu a poradcům to zároveň zapadalo do jejich byznysových plánů. Příležitosti importujeme do Bety, kde si je poradci mohou přímo vyzvednout a začít zpracovávat. Vidí krásně, jak se jim v jednotlivých případech daří postupovat, a mají k dispozici i statistiky úspěšnosti daných kampaní,“ popisuje Irena. „Když řešíme analýzu kmene, tak velmi často jsou i samotní poradci a jejich manažeři překvapení, jak velké potenciály, které v běžné praxi můžete přehlédnout, zde jsou.“
V BTčku dále uslyšíte:
- Co všechno v klientských kmenech umíme vypátrat
- Co jsou kampaňové „hity“
- Že z databáze BT můžete pro svůj marketing využít přes 70 různých marketingových témat
- Co je základ úspěšné marketingové kampaně a marketingu obecně
- Jak se podaří, že díky kampani naroste produkce o 150 procent
- Že za marketing nemusíte utrácet statisíce, ale díky partnerství s BT zásadně ušetříte
- V čem je síla chytrého e-mail marketingu a jak vám to pomůže před schůzkou
- Jak si s naší pomocí snadno vytvoříte vlastní web
- Co jsou bolavá místa marketingu a proč je potřeba mít „vyčištěnou“ databázi kontaktů
A protože jsme natáčeli blízko mezinárodního dne žen, řeč se stočila i k ženskému a mužskému pohledu na finance. Myslíte si, že ženy jsou více pečující a muži zase analytičtější? A jsou finance stále spíše mužský svět, anebo se to změnilo? A co na to „dámské složení“ 10. dílu BTčka?
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Jaké změny přináší rok 2024 v hypotékách?
I o tom mluvil náš hypoteční expert a vizionář Libor Vojta Ostatek s populární ekonomickou novinářkou Markétou Bidrmanovou v úplně prvním dílu podcastu BrokerTime, kde vás špičkoví odborníci zvou do…
Máme pro poradce tipy v investicích, pojištění i úvěrech. Kde jsou příležitosti nejen teď o prázdninách?
Prázdniny jsou v plném proudu a klienti tráví mnohdy čas fyzicky i v myšlenkách na dovolených nebo někde u vody. Léto je co do schůzek volnější částí roku, a tak…
2023: Obrat Broker Trustu vzrostl a přesáhl 2,7 miliardy. Tahounem byly investice a pojištění
Loňský rok je dávno za námi, a přestože pro nás byl velmi úspěšný, v Broker Trustu se raději díváme dopředu než do minulosti. Už brzy proto naše partnery seznámíme s…
Články e-mailem každý pátek
Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.