Živobytí postavené na provizích, nebo na placeném poradenství? Jak to bude za pět, deset let? (Webinář)
Webinář se bude konat ve středu 18. 11. 2020 od 18.00 na téma:
Lze se již dnes připravit na placené formy poradenství a přestat být závislý na provizi?
Rezervujte si své místo na webináři ZDARMA kliknutím ZDE.
Jaká budou hlavní témata?
- Aktuální praxe placeného poradenství – zkušenosti, tipy, triky.
- Kde je hranice péče o klienta? Správný výběr služeb v arzenálu finančního poradce.
- Má provizní poradenství budoucnost? Čeho se dočkáme v příštích pěti letech?
Na koho se můžete těšit?
- Zdeňka Sluku – zakladatele Broker Trustu
- Lukáše Kaplana – zakladatele EUCS
- Pavla Faru – zakladatele E-konzultanta
- Filipa Andrše – finančního poradce
Více informací o webináři se dozvíte zde.
Budoucnost finančního poradenství se řešila i na online konferenci FINfest.online, které se také účastnil Zdeněk Sluka. Kromě Zdeňka Sluky byl pozván ještě Štefan Tillinger za OK KLIENTA a Mojmír Urbánek za SAB servis. A co se v diskuzi s názvem Tržiště brookerpoolů dozvíte? Podívejte se na videozáznam – ZDE.
A jaká témata se na konferenci řešila?
Na úvod se moderátor diskuze Jan Paták každého z představitelů zeptal, v čem je jejich společnost lepší. V OK KLIENTovi považují za hlavní výhodu vlastní nástroje, pro SAB Servis je důležitá podpora poradců a Broker Trust staví na komplexnosti služeb a podpory, ale i schopných manažerech.
Zajímavá diskuze proběhla nad tématem prodej společnosti některému z producentů a možnosti začlenění poolové společnosti pod finanční instituci? Mezi diskutujícími panovala shoda, že cesta přiblížení k poradcům a potažmo klientů nevede přes koupi distribuce, ale přes rozšiřování aktivit a péči o lidi. Zdeněk Sluka zmínil i fungující pravidlo 4P – tedy produkt, proces, podpora a provize.
Dalším tématem bylo setrvání ve stávajícím byznys modelu vs. vybudování vlastní banky, pojišťovny, apod. I zde se protagonisté shodli, že je druhá možnost neláká, protože by to šlo proti svobodě, na které jsou pooly postaveny.
A na závěr došlo i na pandemii, resp. rady, jak zvládnout současnou nelehkou situaci. A jak zní? Mějte pozitivní myšlení a nestresujte se, ale zase nebuďte přehnaně optimističtí a přijměte realitu. Stále můžete s klienty komunikovat a poskytovat jim své služby, které nyní potřebují více než za normální situace.
Zajímá Vás více, podívejte se na záznam diskuze – ZDE.
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Máme pro poradce tipy v investicích, pojištění i úvěrech. Kde jsou příležitosti nejen teď o prázdninách?
Prázdniny jsou v plném proudu a klienti tráví mnohdy čas fyzicky i v myšlenkách na dovolených nebo někde u vody. Léto je co do schůzek volnější částí roku, a tak…
2023: Obrat Broker Trustu vzrostl a přesáhl 2,7 miliardy. Tahounem byly investice a pojištění
Loňský rok je dávno za námi, a přestože pro nás byl velmi úspěšný, v Broker Trustu se raději díváme dopředu než do minulosti. Už brzy proto naše partnery seznámíme s…
Změny ve spoření na penzi. Jak získat maximum a co mají dělat důchodci, kterým stát od července nepřispěje?
Už od července začnou platit změny, které se dotknou spoření na penzi ve státem podporovaných produktech. Týká se to více než 4 milionů lidí, kteří spoří ve „starých“ transformovaných fondech…
Články e-mailem každý pátek
Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.