Petr Šimůnek a Česká spořitelna
Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.
Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.
Přednášející: Milan Vodička
O čem byla přednáška:
- Srovnání meziroční produkce
- Digitalizace České spořitelny, Expert 24
- Posílení podpory pro BT v regionech

Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Praktický průvodce: Jak se dobře pojistit proti požáru
Požár může zasáhnout kohokoli z nás – ať jde o náš domov, chalupu nebo firmu. Následky mohou být fatální z hlediska majetku i zdraví. Oheň se na majetku sice neřádí…
Noví členové představenstva Broker Trustu se zaměří na podporu obchodní sítě, technologie i rozvoj umělé inteligence
Broker Trust, největší servisní organizace pro finanční poradce na českém trhu, má dva nové členy představenstva. Martin Vohralík se ujímá pozice zaměřené na obchodní síť a marketing, Martin Gyurák přebírá…
MAGA, nebo MEGA? Evropské akcie nabízejí příležitost pro hodnotové investory
„Ty máš opravdu v portfoliu české akcie? To jako fakt?“ zeptal se mě nedávno kamarád, s nímž jsme před čtvrt stoletím kupovali naše první akcie ČEZu. „Já už mám jen…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.