Rozšiřujeme nabídku o Inbank
Co je Inbank
- Inbank je rychle rostoucí fintech společnost s bankovní licencí EU, která vyvíjí digitální finanční produkty. Hlavní sídlo společnosti je v Estonsku. V ČR se dosud zaměřovala na spolupráci s obchodními společnostmi v oblasti prodeje zboží na splátky, kde je nezbytný rychlý a jednoduchý proces. A právě rychlost a jednoduchost je hlavní devíza Inbank.
Co je a není v nabídce
- Inbank nabízí neúčelový spotřebitelský úvěr, který je rychlý a plně online.
- Refinancování a konsolidace zatím nabídnout neumí.
Komu je produkt určen
- Fyzickým osobám – spotřebitelům (půjčky na rodné číslo)
Jak na sjednání
- Prostřednictvím online systému Inbank
- Odkaz najdete přímo v Bety INBANK spotřebitelské úvěry (spotřebitelské úvěry),
- V systému uvidíte historii všech svých obchodů a můžete si ověřit i podmínky pro výplatu provize nebo zda klient úvěr předčasně doplatil a nedal Vám informaci.
Jak se přihlásit do systému
- O přístup do systému Inbank požádáte přes Bety 2.0: Profil / Přístupy na portály / přepínač na „Nová žádost o přístupy / Banky – zobrazit producenty.
- Report se žádostmi je do Inbank zasílán 2 x týdně.
- Z Inbank Vám přijde aktivační e-mail na Váš e-mail, který máte registrovaný v Bety.
POZOR: Aktivační e-mail je platný/aktivní POUZE 5 dní!
V případě, že Vám platnost e-mailu propadne, kontaktujte partnerskou infolinku Inbank (viz kontakty).
Jak zasílat obchody na BT
- Prostřednictvím EPP – Spotřebitelské úvěry
Jaké jsou povinné přílohy
- EPP: Informační list + Záznam z jednání + AML
Jak se přihlásíte na školení, kde zjistíte veškeré podrobnosti
- Jde o jednoduchý a intuitivní proces, přesto banka nabízí minimálně na začátek spolupráce několik online termínů školení.
- Na školení se již teď můžete přihlásit v BT EDU:
Jaké potřebujete oprávnění
- Pro zprostředkování spotřebitelských úvěrů Inbank je nutné splňovat legislativní podmínky pro zprostředkování spotřebitelských úvěrů jiných než na bydlení.
Jaké jsou provize
- Výše provize závisí na výši úvěru.
- Storno lhůta je 12 měsíců, v případě delikvence klienta nebo opakované porušení povinností zprostředkovatele.
- Detaily k provizím včetně povinností zprostředkovatele jsou standardně uvedeny v produktovém dodatku.
Kam se můžete obrátit
- V případě problémů nebo nejasností při zadávání žádosti do systému máte k dispozici partnerskou linku Inbank (7 dní v týdnu od 8:00 do 22:00 hod.). Kontakt najdete v Bety nebo ZDE.
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Krásné Vánoce. Kdo je nejdůležitější hvězda finančního nebe?
Dovolte, abychom Vám za celý Broker Trust a autory článků na našem blogu popřáli veselé Vánoce a bohatý nový rok 2025 po všech stránkách.
Co si pohlídat u DIPu či stavebního spoření před koncem roku, abyste nepřišli o tisíce
Do konce roku zbývají necelé tři týdny, a i když se mnozí už vidí spíše u vánočního stromku nebo v horším případě řeší nákupy dárků, vyplatí se věnovat pár minut…
Kupujete, dědíte nebo jste dostali darem nemovitost? Ochraňte ji a neudělejte chybu v pojištění
Pořídili jste si vysněný dům, dostali darem chalupu nebo zdědili byt po prarodičích. To s sebou přináší nemálo papírování a náležitostí. Správně nastavené pojištění nemovitosti by pro vás mělo být…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.