Proč si oblíbíte novinky v Bety 2.0?
Bety 2.0 dostala další nová vylepšení, která si můžete od už 5. října vyzkoušet. Jak Vám usnadní poradenský život?
- Veškerou komunikaci s podporou BT máte přehledně na jednom místě (telefonáty, e-mail, chat).
- Investiční dotazník nově najdete také na kartě klienta.
- Pro navigaci již můžete využívat i tlačítko zpět webového prohlížeče.
- Přidali jsme opakované úkoly.
- Na seznamu klientů najdete nový filtr podle věku.
- Příležitosti můžete nově řadit podle sebe.
Pojďme se na nové funkcionality podívat podrobněji.
Přehled o vzájemné komunikaci
Veškerou svou komunikaci s oddělením Podpory partnerů máte nově na jednom místě. V menu Bety 2.0 přibyla nová položka Komunikace. Ať už jste nás kontaktovali telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím chatu, v Bety 2.0 budete mít přehled o všem. Mezi výhody patří například:
- Máte přehled o aktuálním stavu Vašich požadavků.
- Není nutné hledat na více místech.
- Na seznamu požadavků je možné jednoduše filtrovat a řadit.
- Vy určujete, kdy považujete tiket za vyřešený (pomocí tlačítka „Považuji za vyřízené“).
Pokud nás kontaktujete e-mailem, odpovíme Vám e-mailem i v přehledu Bety 2.0. Nově nám budete moci na e-mail odpovědět přímo z Bety 2.0 a do zprávy jednoduše přiložíte i přílohu.
Upozornění: požadavky se v Bety 2.0 zobrazí až ve chvíli, kdy se k nim dostane naše Podpora a začne je aktivně řešit.
Investiční dotazník v Bety 2.0
Nyní máte investiční dotazníky Vašich klientů pod ještě větší kontrolou! Jejich výsledky máte zobrazené přímo na klientské kartě, a to včetně vyhodnocení cílových trhů. V případě, že budete potřebovat u nějakého klienta dotazník vyplnit, anebo aktualizovat, zvládnete to na 1 kliknutí v Bety! BT Invest si pak tento vyplněný dotazník rovnou načte a Vy tak při sjednání obchodu budete moci tento krok přeskočit.
Lepší navigace
V Bety 2.0 můžete nově využít také navigačního tlačítka Zpět, kterým se vrátíte na dříve navštívené stránky aplikace, a to včetně aplikovaných filtrů, řazení v seznamech atd.
- Pohodlná navigace: tlačítko „Zpět“ umožňuje jednoduše se vracet na předchozí stránky bez složitého hledání. To zrychluje Vaši práci a zvyšuje efektivitu.
- Ochrana před ztrátou dat: aplikace pamatuje na řazení a filtry, které jste nastavili, i když se pohybujete mezi stránkami. Tlačítko „Zpět“ Vás vrátí přesně tam, kde jste skončili, a neztratíte žádné důležité informace.
- Intuitivní použití: tlačítko „Zpět“ je navrženo tak, aby bylo snadno rozpoznatelné a dostupné na každé obrazovce. Stačí jedno kliknutí, a jste zpět tam, kde chcete být.
- Je provázáno s navigačními tlačítky Zpět i Vpřed ve Vašem prohlížeči, tak jak jste zvyklí z prohlížení webových stránek.
Opakovaný úkol
Pro zjednodušení práce s úkoly jsme přidali možnost nastavit si úkol jako opakovaný. Opakování je možné nastavit denně, týdně, měsíčně, ročně a také nastavit počet opakování nebo termín ukončení opakování.
Nový filtr podle věku na seznamu klientů
Na seznamu klientů jsme přidali možnost filtrování podle věku. Je možné využít „rychlé filtry“ s představeným věkem, nebo si zvolit vlastní rozpětí.
Nastavení defaultního řazení na seznamu obchodních příležitostí od BT
V sekci Příležitosti si uživatel může defaultně nastavit zobrazení, kdy je na prvním místě příjmení a pak jméno, řazení od A-Z i opačně, také je možné nastavit výchozí řazení od nejvyšší provize po nejnižší nebo naopak, případně od nejnovější po nejstarší příležitosti.
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Tři faktory přinesly investorům skvělý rok. Co bude rozhodovat letos?
Máme za sebou skvělý investiční rok, není-liž pravda? Akciové trhy nám nadělily více než dvacetiprocentní zhodnocení a nebyly v tom rozhodně samy. Svoji hodnotu zvyšovalo prakticky vše, na co se…
Krásné Vánoce. Kdo je nejdůležitější hvězda finančního nebe?
Dovolte, abychom Vám za celý Broker Trust a autory článků na našem blogu popřáli veselé Vánoce a bohatý nový rok 2025 po všech stránkách.
Co si pohlídat u DIPu či stavebního spoření před koncem roku, abyste nepřišli o tisíce
Do konce roku zbývají necelé tři týdny, a i když se mnozí už vidí spíše u vánočního stromku nebo v horším případě řeší nákupy dárků, vyplatí se věnovat pár minut…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.